Doświadczenie
Przygotowanie merytoryczne UNIQUALITY opiera się na 25-letnim doświadczeniu pracy w branży spożywczej, włączając 13 lat pracy w międzynarodowym koncernie branży mleczarskiej poprzez zdobywanie wiedzy, współpracę na każdym szczeblu organizacji w dążeniu do realizacji celów firmy, a także rozwój kompetencji managerskich w zarządzaniu zespołami podległymi bezpośrednio oraz w trakcie wdrażania licznych projektów. Dodatkowo ostatnie 12 lat to poszerzanie wiedzy i doświadczenia w różnych obszarach branży spożywczej i opakowaniowej poprzez auditowanie takich standardów jak: BRC Global Standard For Food Safety, BRC Storage and Distribution, HACCP, Dobre Praktyki Produkcyjne, EN 15593, EU GDP, audity prywatnych standardów sieci handlowych, firm spożywczych w zakresie jakości i bezpieczeństwa produktu, a także zapewnienia bezpieczeństwa produktu na etapach projektowania i wdrażania nowych produktów, urządzeń i innych modyfikacji.
Na życzenie, chętnie przedstawię Państwu moje referencje.
Szkolenia, które odbyłam, aby wspierać swój rozwój zawodowy oraz poszerzać nieustannie wiedzę to:
Jakość i Bezpieczeństwo Produktu
- BRC Global Standard For Food issue 9 (Conversion course)
- BRC Global Standard For Food issue 8 (Conversion course)
- BRC Global Standard For Food issue 7 (Conversion course)
- BRC Global Standard For Food issue 6: Techniki auditowania i raportowania
- BRC Global Standard For Food issue 6: Znajomość i rozumienie wymagań standardu
- BRC Storage and Distribution is.4 (Conversion Course)
- BRC Storage and Distribution is.3 (Conversion Course)
- BRC Storage and Distribution is.2
- BRC Agent and Broker is.2 (Conversion course)
- BRC agent and Broker is.1
- IFS Food v. 6
- TAPA wydanie 2023: TSR i FSR
- EU GDP dla przemysłu farmaceutycznego
- Podyplomowe Studium Zarządzania Jakością – Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ
- Auditor Wiodący Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2008 (akredytacja IRCA)
- Doskonalenie wiedzy w zakresie wymagań Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności
- Wymagania ISO 22000– System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywnosci
- Koordynator Food Defense
- Zintegrowany system Zarządzania ISO 9001 / ISO 14001
- Audit wewnętrzny
- Auditor wewnętrzny jakości
- Auditor wewnętrzny – systemy zarządzania BHP
- Zintegrowany System Bezpieczeństwa żywności AIB – warsztaty praktyczne
- Food Safety Management
- Food Safety Design Engineering Packing
- Zasady i ekspertyzy procesu mycia Cleaning In Place (CIP)
- System Ochrony prze szkodnikami w przemyśle spożywczym – PFPC
- Ochrona obiektów przemysłu spożywczego przed szkodnikami zgodna z wymaganiami HACCP
- Higiena i zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego produkcji żywności
- Kurs HACCP w zakładach przemysłu spożywczych i gastronomicznych
- Prognozowanie Mikrobiologiczne
- Współczesne zagrożenia mikrobiologiczne w żywności na wszystkich etapach produkcji obrotu wg koncepcji „Od Hodowli do gotowego produktu”
- Miejsce i znaczenie dezynsekcji i deratyzacji w systemie HACCP
- Monitoring jakości mikrobiologicznej wody oraz zagadnienia związane ze sterowaniem jakością badań
- Milky Way – Droga mleczna
- Przywództwo Sytuacyjne SL II – Blanchard International Group
- People Leadership
- Danone Leadership College
- Przywództwo 21
- Zarządzanie Emocjami
- OPM – Organization Performance Model
- Vademecum – program indywidualnego rozwoju pracowników: Jak prowadzić rozmowy oceniające
- Menedżer Przyszłości: Lider w każdym z nas. Podstawowe zasady efektywnego menedżera
- Menedżer Przyszłości: Umiejętność skutecznego porozumiewania się
- Menedżer Przyszłości: Budowanie i konsolidacja zespołu, Coaching –kształtowanie optymalnej efektywności zawodowej, Określenie standardów efektywności zawodowej, Prowadzenie rozmowy okresowej
- Discovery Insights
- Lean Management
- Warsztaty Factory Driving System
- Problem solving & decision making workshop
- Kreatywne techniki rozwiązywania problemów
- Why-Why analysis
- Szkolenie biznesowe „Sequoia II”
- Manage Quality
- Narzędzia Zarządzania Jakością
- Zarządzanie systemem bezpieczeństwa WISE w fabryce
- Techniki prezentacji
- Train the trainer
- Negocjacje z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Techniki negocjacji II
- Jak sprzedać pomysł
-
26/09/2024 - 27/09/2024I. Root Cause Analysis w Procesowym Zarządzaniu Niezgodnościami & Incydentami
-
18/11/2024 - 18/11/2024II. JAKOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ wg POTRZEB KLIENTA
-
18/06/2024 - 18/06/2024III. ROLA JAKOŚCI w REALIZACJI CELÓW BIZNESOWYCH